loading...
بهترین ها و جدید ترین های اینترنت
omid بازدید : 246 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)
پيش‌بيني مي‌کنم سياست کلي انتخابات به اين دوره از انتخابات نرسد/ مخالف حزب رهروان نبودم

خلاصه اي از مطلب :

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: پيش‌بيني مي‌کنم سياست‌هاي کلي انتخابات که در مجمع تشخيص در حال بررسي است، به اين دوره از انتخابات (دهمين دوره مجلس و پنجمين دوره خبرگان) نمي‌رسد.


ادامه اين مطلب : پيش‌بيني مي‌کنم سياست کلي انتخابات به اين دوره از انتخابات نرسد/ مخالف حزب رهروان نبودم



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




پيش‌بيني مي‌کنم سياست کلي انتخابات به اين دوره از انتخابات نرسد

17 ساعت قبل ... پيش‌بيني مي‌کنم سياست کلي انتخابات به اين دوره از انتخابات نرسد/ مخالف ... به علي لاريجاني تذکر داده‌ است، خاطرنشان کرد: مخالف حزب رهروان نبودم ...

آدرس : کليک کنيد
پيش‌بيني مي‌کنم سياست کلي انتخابات به اين دور از انتخابات نرسد ...

8 ساعت قبل ... پيش‌بيني مي‌کنم سياست کلي انتخابات به اين دور از انتخابات نرسد/ مخالف حزب رهروان نبودم,,پيش‌بيني مي‌کنم سياست کلي انتخابات به ... در حال بررسي است، به اين دور از انتخابات (دهمين دوره مجلس و پنجمين دوره خبرگان) نمي‌رسد.

آدرس : کليک کنيد
پيش‌بيني مي‌کنم سياست کلي انتخابات به اين دور از انتخابات نرسد ...

16 ساعت قبل ... پيش‌بيني مي‌کنم سياست کلي انتخابات به اين دور از انتخابات نرسد/ مخالف حزب ... سياست‌ کلي انتخابات به اين دوره برسد اما هفته آينده مجددا اين موضوع را ... به علي لاريجاني تذکر داده‌ است، خاطرنشان کرد: مخالف حزب رهروان نبودم فقط ...

آدرس : کليک کنيد
پيش‌بيني مي‌کنم سياست کلي انتخابات به اين دور از انتخابات نرسد ...

11 ساعت قبل ... پيش‌بيني مي‌کنم سياست کلي انتخابات به اين دور از انتخابات نرسد/ مخالف حزب رهروان نبودم خلاصه اي از مطلب : عضو مجمع تشخيص مصلحت ... چگونگي اعلام زمان دعوت به مصاحبه هاي دوره دکتري تخصصي (PHD) · خبرگزاري فارس - ?

آدرس : کليک کنيد
پيش‌بيني مي‌کنم سياست کلي انتخابات به اين دور از انتخابات نرسد

17 ساعت قبل ... پيش‌بيني مي‌کنم سياست کلي انتخابات به اين دور از انتخابات نرسد/ مخالف حزب ... سياست‌ کلي انتخابات به اين دوره برسد اما هفته آينده مجددا اين موضوع را ... به علي لاريجاني تذکر داده‌ است، خاطرنشان کرد: مخالف حزب رهروان نبودم فقط ...

آدرس : کليک کنيد
پيش‌بيني مي‌کنم سياست کلي انتخابات به اين دور از انتخابات نرسد ...

پيش‌بيني مي‌کنم سياست کلي انتخابات به اين دور از انتخابات نرسد مخالف حزب رهروان نبودم-خبرگزاري فارس|خبر پو,مرجع اخبار و نيازهاي اينترنتي. ... چگونگي اعلام زمان دعوت به مصاحبه‌هاي دوره دکتري تخصصي (PHD) · وال استريت ژورنال: ارسال سلاح ...

آدرس : کليک کنيد
پيش‌بيني مي‌کنم سياست کلي انتخابات به اين دور از انتخابات نرسد ...

پيش‌بيني مي‌کنم سياست کلي انتخابات به اين دور از انتخابات نرسد/ مخالف حزب رهروان نبودم. ... علوي فاضل مطرح کرد چگونگي اعلام زمان دعوت به مصاحبه هاي دوره دکتري تخصصي (PHD) ...

آدرس : کليک کنيد
پيش‌بيني مي‌کنم سياست کلي انتخابات به اين دور از انتخابات نرسد

17 ساعت قبل ... پيش‌بيني مي‌کنم سياست کلي انتخابات به اين دور از انتخابات نرسد/ مخالف حزب رهروان نبودم ... سياست‌هاي کلي انتخابات که در مجمع تشخيص در حال بررسي است، به اين دور از انتخابات (دهمين دوره مجلس و پنجمين دوره خبرگان) نمي‌رسد.

آدرس : کليک کنيد
پايگاه خبري تحليلي تفتان ما - اخبار شهرستان خاش - اخبار شهرستان ...

پيش‌بيني مي‌کنم سياست کلي انتخابات به اين دور از انتخابات نرسد/ مخالف حزب رهروان نبودم · بررسي موضوع انتخاب .... افراد ناشناس مسلح به سمت خودروي پژو ??? شليک کرده که در اين تيراندازي ? نفر از اعضاي خانواده کشته و ? نفر ديگر زخمي شدند. .... زيارتگاه مرتضي علي خاش بنايي که به دوره تيموري و صفوي متعلق دارد + تصاوير.

آدرس : کليک کنيد
خبر خوان

مردم اجازه نمي دهند آمريکا از پنجره هسته‌اي به ايران بازگردد/ پول‌هاي بلوکه‌شده کشور ... پيش‌بيني مي‌کنم سياست کلي انتخابات به اين دور از انتخابات نرسد/ مخالف حزب ... و رمال و جن‌گير نبوديم/ دولت در انتخابات از هيچ جناح، حزب و جرياني حمايت نخواهد کرد ? ... راه‌اندازي جبهه رهروان را به دلايلي مسکوت گذاشتيم/ لاريجاني گفت راه‌اندازي جبهه  ...

آدرس : کليک کنيد
ساعت خبر | سياست

... رؤساي دانشگاه ها، تضعيف اين شورا و دانشگاه‌ها را در پي دارد و اين ... پيش‌بيني مي‌کنم سياست کلي انتخابات به اين دور از انتخابات نرسد/ مخالف حزب رهروان نبودم.

آدرس : کليک کنيد
? کلبه تنهايي ها ?: مرجع وب فارسي

من نبودم و تو بوديبود شدم و تو تمام بودنت رو به پام ريختيحالا سالهاست که با بودنت زندگي مي کنمهر روز ... بي نشوني ام من پيش روي تو ، پرخاش مي کنم دنياي بي تورو ، کنکاش مي کنم هر روز پيش تو ، گستاخ ميشم ... پيش‌بيني مي‌کنم سياست کلي انتخابات به اين دور از انتخابات نرسد/ مخالف حزب رهروان نبودم · دانلود انيميشن Batman ...

آدرس : کليک کنيد
نامزدي ناطق در انتخابات مطرح نيست/ احمدي‌نژادي‌ها تعريف روشني ندارند

14 ساعت قبل ... اتفاقاً از آنها دعوت مي‌کنيم حتماً در انتخابات شرکت کنند تا انتخابات شاداب ... سياست‌هاي کلي مجمع در مورد انتخابات به اين دوره نمي‌رسد ... زماني براي آن پيش بيني کرد? بنابراين حدس من اين است که سياست‌هاي کلي ... باهنر در مورد اينکه آيا وي با تشکيل حزب رهروان ولايت مخالف است? افزود: نظر من در اين باره اين بود که ...

آدرس : کليک کنيد
ايران داعش را دوباره به عراق فرستاد/ توزيع رمان «پسران دوزخ، فرزندان ...

1 ساعت قبل ... پيش‌بيني مي‌کنم سياست کلي انتخابات به اين دور از انتخابات نرسد/ مخالف حزب رهروان نبودم · بررسي موضوع انتخاب رؤساي دانشگاه‌ها در ... دوره مقدماتي درس‌گفتار شناخت موسيقي برگزار مي‌شود · کم‌کاري سيره‌نويسان درباره زندگاني ...

آدرس : کليک کنيد
آخرين اخبار مهم ايران و جهان | نتايج جستجو بدنبال : تسهيلات

... مي‌کنم سياست کلي انتخابات به اين دور از انتخابات نرسد/ مخالف حزب رهروان نبودم ... علوم انساني / تاريخ و جغرافيا / تاريخ / سـايه هاي تـاريخ ديگري , سياسي ...

آدرس : کليک کنيد
بسيج دانشجويي دانشگاه اصفهان

ثبت نام دوره هاي آموزشي سازمان بسيج دانشجويي و دوره هاي تشکيلاتي بسيج ... مي‌کنم سياست کلي انتخابات به اين دور از انتخابات نرسد/ مخالف حزب رهروان نبودم · عزت ...

آدرس : کليک کنيد
پايگاه خبري تحليلي تفتان ما - اخبار شهرستان خاش - اخبار شهرستان ...

پيش‌بيني مي‌کنم سياست کلي انتخابات به اين دور از انتخابات نرسد/ مخالف حزب رهروان نبودم · بررسي موضوع انتخاب .... افراد ناشناس مسلح به سمت خودروي پژو ??? شليک کرده که در اين تيراندازي ? نفر از اعضاي خانواده کشته و ? نفر ديگر زخمي شدند. .... زيارتگاه مرتضي علي خاش بنايي که به دوره تيموري و صفوي متعلق دارد + تصاوير.

آدرس : کليک کنيد
خبر خوان

مردم اجازه نمي دهند آمريکا از پنجره هسته‌اي به ايران بازگردد/ پول‌هاي بلوکه‌شده کشور ... پيش‌بيني مي‌کنم سياست کلي انتخابات به اين دور از انتخابات نرسد/ مخالف حزب ... و رمال و جن‌گير نبوديم/ دولت در انتخابات از هيچ جناح، حزب و جرياني حمايت نخواهد کرد ? ... راه‌اندازي جبهه رهروان را به دلايلي مسکوت گذاشتيم/ لاريجاني گفت راه‌اندازي جبهه  ...

آدرس : کليک کنيد
ساعت خبر | سياست

... رؤساي دانشگاه ها، تضعيف اين شورا و دانشگاه‌ها را در پي دارد و اين ... پيش‌بيني مي‌کنم سياست کلي انتخابات به اين دور از انتخابات نرسد/ مخالف حزب رهروان نبودم.

آدرس : کليک کنيد
? کلبه تنهايي ها ?: مرجع وب فارسي

من نبودم و تو بوديبود شدم و تو تمام بودنت رو به پام ريختيحالا سالهاست که با بودنت زندگي مي کنمهر روز ... بي نشوني ام من پيش روي تو ، پرخاش مي کنم دنياي بي تورو ، کنکاش مي کنم هر روز پيش تو ، گستاخ ميشم ... پيش‌بيني مي‌کنم سياست کلي انتخابات به اين دور از انتخابات نرسد/ مخالف حزب رهروان نبودم · دانلود انيميشن Batman ...

آدرس : کليک کنيد
نامزدي ناطق در انتخابات مطرح نيست/ احمدي‌نژادي‌ها تعريف روشني ندارند

14 ساعت قبل ... اتفاقاً از آنها دعوت مي‌کنيم حتماً در انتخابات شرکت کنند تا انتخابات شاداب ... سياست‌هاي کلي مجمع در مورد انتخابات به اين دوره نمي‌رسد ... زماني براي آن پيش بيني کرد? بنابراين حدس من اين است که سياست‌هاي کلي ... باهنر در مورد اينکه آيا وي با تشکيل حزب رهروان ولايت مخالف است? افزود: نظر من در اين باره اين بود که ...

آدرس : کليک کنيد
ايران داعش را دوباره به عراق فرستاد/ توزيع رمان «پسران دوزخ، فرزندان ...

1 ساعت قبل ... پيش‌بيني مي‌کنم سياست کلي انتخابات به اين دور از انتخابات نرسد/ مخالف حزب رهروان نبودم · بررسي موضوع انتخاب رؤساي دانشگاه‌ها در ... دوره مقدماتي درس‌گفتار شناخت موسيقي برگزار مي‌شود · کم‌کاري سيره‌نويسان درباره زندگاني ...

آدرس : کليک کنيد
آخرين اخبار مهم ايران و جهان | نتايج جستجو بدنبال : تسهيلات

... مي‌کنم سياست کلي انتخابات به اين دور از انتخابات نرسد/ مخالف حزب رهروان نبودم ... علوم انساني / تاريخ و جغرافيا / تاريخ / سـايه هاي تـاريخ ديگري , سياسي ...

آدرس : کليک کنيد
بسيج دانشجويي دانشگاه اصفهان

ثبت نام دوره هاي آموزشي سازمان بسيج دانشجويي و دوره هاي تشکيلاتي بسيج ... مي‌کنم سياست کلي انتخابات به اين دور از انتخابات نرسد/ مخالف حزب رهروان نبودم · عزت ...

آدرس : کليک کنيد
پايگاه خبري تحليلي تفتان ما - اخبار شهرستان خاش - اخبار شهرستان ...

پيش‌بيني مي‌کنم سياست کلي انتخابات به اين دور از انتخابات نرسد/ مخالف حزب رهروان نبودم · بررسي موضوع انتخاب .... افراد ناشناس مسلح به سمت خودروي پژو ??? شليک کرده که در اين تيراندازي ? نفر از اعضاي خانواده کشته و ? نفر ديگر زخمي شدند. .... زيارتگاه مرتضي علي خاش بنايي که به دوره تيموري و صفوي متعلق دارد + تصاوير.

آدرس : کليک کنيد
خبر خوان

مردم اجازه نمي دهند آمريکا از پنجره هسته‌اي به ايران بازگردد/ پول‌هاي بلوکه‌شده کشور ... پيش‌بيني مي‌کنم سياست کلي انتخابات به اين دور از انتخابات نرسد/ مخالف حزب ... و رمال و جن‌گير نبوديم/ دولت در انتخابات از هيچ جناح، حزب و جرياني حمايت نخواهد کرد ? ... راه‌اندازي جبهه رهروان را به دلايلي مسکوت گذاشتيم/ لاريجاني گفت راه‌اندازي جبهه  ...

آدرس : کليک کنيد
ساعت خبر | سياست

... رؤساي دانشگاه ها، تضعيف اين شورا و دانشگاه‌ها را در پي دارد و اين ... پيش‌بيني مي‌کنم سياست کلي انتخابات به اين دور از انتخابات نرسد/ مخالف حزب رهروان نبودم.

آدرس : کليک کنيد
? کلبه تنهايي ها ?: مرجع وب فارسي

من نبودم و تو بوديبود شدم و تو تمام بودنت رو به پام ريختيحالا سالهاست که با بودنت زندگي مي کنمهر روز ... بي نشوني ام من پيش روي تو ، پرخاش مي کنم دنياي بي تورو ، کنکاش مي کنم هر روز پيش تو ، گستاخ ميشم ... پيش‌بيني مي‌کنم سياست کلي انتخابات به اين دور از انتخابات نرسد/ مخالف حزب رهروان نبودم · دانلود انيميشن Batman ...

آدرس : کليک کنيد
نامزدي ناطق در انتخابات مطرح نيست/ احمدي‌نژادي‌ها تعريف روشني ندارند

14 ساعت قبل ... اتفاقاً از آنها دعوت مي‌کنيم حتماً در انتخابات شرکت کنند تا انتخابات شاداب ... سياست‌هاي کلي مجمع در مورد انتخابات به اين دوره نمي‌رسد ... زماني براي آن پيش بيني کرد? بنابراين حدس من اين است که سياست‌هاي کلي ... باهنر در مورد اينکه آيا وي با تشکيل حزب رهروان ولايت مخالف است? افزود: نظر من در اين باره اين بود که ...

آدرس : کليک کنيد
ايران داعش را دوباره به عراق فرستاد/ توزيع رمان «پسران دوزخ، فرزندان ...

1 ساعت قبل ... پيش‌بيني مي‌کنم سياست کلي انتخابات به اين دور از انتخابات نرسد/ مخالف حزب رهروان نبودم · بررسي موضوع انتخاب رؤساي دانشگاه‌ها در ... دوره مقدماتي درس‌گفتار شناخت موسيقي برگزار مي‌شود · کم‌کاري سيره‌نويسان درباره زندگاني ...

آدرس : کليک کنيد
آخرين اخبار مهم ايران و جهان | نتايج جستجو بدنبال : تسهيلات

... مي‌کنم سياست کلي انتخابات به اين دور از انتخابات نرسد/ مخالف حزب رهروان نبودم ... علوم انساني / تاريخ و جغرافيا / تاريخ / سـايه هاي تـاريخ ديگري , سياسي ...

آدرس : کليک کنيد
بسيج دانشجويي دانشگاه اصفهان

ثبت نام دوره هاي آموزشي سازمان بسيج دانشجويي و دوره هاي تشکيلاتي بسيج ... مي‌کنم سياست کلي انتخابات به اين دور از انتخابات نرسد/ مخالف حزب رهروان نبودم · عزت ...

آدرس : کليک کنيد
بولتن خبري ايران BultanNews بولتن نيوز تابناک رجانيوز جهان نيوز ...

تعرفه‌هاي مخابراتي، يک بام و دو هوا / راحت ترين کار اين است که دست در جيب مردم کنيم · آغاز ثبت نام اعزام ... در «الکرمه» استان الانبار · پيش‌بيني مي‌کنم سياست کلي انتخابات به اين دور از انتخابات نرسد/ مخالف حزب رهروان نبودم ... مشتريان اجباري به دريافت پيامک ندارند/ پيش‌بيني هزينه ?? ميليارد توماني پيامک در سال ?? · بازرسي ...

آدرس : کليک کنيد
ستاد اقامه نماز استان زنجان

پيش‌بيني مي‌کنم سياست کلي انتخابات به اين دور از انتخابات نرسد/ مخالف حزب رهروان نبودم ... زبان‌ها براي انتقاد از دولت و رئيس‌جمهور باز مي‌شود/ ما اهل خواب‌ ديدن و رمال و جن‌گير نبوديم/ دولت در انتخابات از هيچ جناح، حزب و جرياني حمايت نخواهد کرد ... راه‌اندازي جبهه رهروان را به دلايلي مسکوت گذاشتيم/ لاريجاني گفت راه‌اندازي جبهه فعلاً در ...

آدرس : کليک کنيد
بولتن خبري ايران BultanNews بولتن نيوز تابناک رجانيوز جهان نيوز ...

تعرفه‌هاي مخابراتي، يک بام و دو هوا / راحت ترين کار اين است که دست در جيب مردم کنيم · آغاز ثبت نام اعزام ... در «الکرمه» استان الانبار · پيش‌بيني مي‌کنم سياست کلي انتخابات به اين دور از انتخابات نرسد/ مخالف حزب رهروان نبودم ... مشتريان اجباري به دريافت پيامک ندارند/ پيش‌بيني هزينه ?? ميليارد توماني پيامک در سال ?? · بازرسي ...

آدرس : کليک کنيد
ستاد اقامه نماز استان زنجان

پيش‌بيني مي‌کنم سياست کلي انتخابات به اين دور از انتخابات نرسد/ مخالف حزب رهروان نبودم ... زبان‌ها براي انتقاد از دولت و رئيس‌جمهور باز مي‌شود/ ما اهل خواب‌ ديدن و رمال و جن‌گير نبوديم/ دولت در انتخابات از هيچ جناح، حزب و جرياني حمايت نخواهد کرد ... راه‌اندازي جبهه رهروان را به دلايلي مسکوت گذاشتيم/ لاريجاني گفت راه‌اندازي جبهه فعلاً در ...

آدرس : کليک کنيد
بولتن خبري ايران BultanNews بولتن نيوز تابناک رجانيوز جهان نيوز ...

تعرفه‌هاي مخابراتي، يک بام و دو هوا / راحت ترين کار اين است که دست در جيب مردم کنيم · آغاز ثبت نام اعزام ... در «الکرمه» استان الانبار · پيش‌بيني مي‌کنم سياست کلي انتخابات به اين دور از انتخابات نرسد/ مخالف حزب رهروان نبودم ... مشتريان اجباري به دريافت پيامک ندارند/ پيش‌بيني هزينه ?? ميليارد توماني پيامک در سال ?? · بازرسي ...

آدرس : کليک کنيد
ستاد اقامه نماز استان زنجان

پيش‌بيني مي‌کنم سياست کلي انتخابات به اين دور از انتخابات نرسد/ مخالف حزب رهروان نبودم ... زبان‌ها براي انتقاد از دولت و رئيس‌جمهور باز مي‌شود/ ما اهل خواب‌ ديدن و رمال و جن‌گير نبوديم/ دولت در انتخابات از هيچ جناح، حزب و جرياني حمايت نخواهد کرد ... راه‌اندازي جبهه رهروان را به دلايلي مسکوت گذاشتيم/ لاريجاني گفت راه‌اندازي جبهه فعلاً در ...

آدرس : کليک کنيد



پيش‌بيني مي‌کنم سياست کلي انتخابات به اين دوره از انتخابات نرسد/ مخالف حزب رهرو
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 322
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 47
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 133
  • باردید دیروز : 148
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 852
  • بازدید ماه : 852
  • بازدید سال : 21,171
  • بازدید کلی : 238,336